Logistik för e-handlare

Hur fungerar orderhanteringen?

Din webshop integreras med vårt lagersystem till en engångskostnad. När du sedan får en order så skickas den per automatik till oss där den plockas, paketeras, skickas och aviseras till slutkund. Detta innebär att leveranser fungerar felfritt även om du är sjuk eller bortrest.

Hur hanterar jag inköp?

Du har ett eget login till lagersystemet där du kan föja dina order och se lagersaldo. När du ser att lagret behöver fyllas på så beställer du varor till vår adress och skickar sedan orderbekräftelsen till oss. När varorna anländer så stämmer vi av dessa mot din beställning och lägger in dem i systemet.

Hur anlitar jag Gryts Logistikpartner?

Du kontaktar oss och vi ställer frågor om din verksamhet samt utreder ditt logistikbehov. Efter vi gjort detta får du en offert anpassad efter dina produkter och flöden. Om du vill inleda samarbete så skriver vi ett uppdragsavtal och direkt efter det klan vi ta em,ot dina produkter.

Kontakta oss och berätta om din e-handel!